NOVO: Naš potopis lahko spremljate na strani: http://elektra2011.tumblr.com/

torek, 5. april 2011

10.dan - Plug & Play in Glacier Bay Technology


Po včerajšnjem napornem dnevu smo danes malo poležali v postelji in se odpravili proti podjetjem malo kasneje.

Ob desetih smo imeli na sporedu ogled tehnološkega inkubatorja Plug and Play Tech-centra, ki smo ga obiskali že pred dnevi. Sprejela nas je Jackie, ki je v centru zadolžena za organizacijo ogledov, nato pa nas je hitro predala Brianu in Mirjani. Mirjana je Slovenka, ki se je pred dobrim letom z možem preselila v Silicijevo dolino, kjer opravlja delo predstavnice za javnost. Z Brianom sta nas popeljala po celotnem poslopju, obenem pa sta nam razložila poslanstvo centra. Plug&Play je inkubator, kjer obetavna mlada podjetja iščejo potencialne investitorje. V centru lahko najamejo pisarno in imajo hkrati dostop do strokovne pomoči. Glavni namen je prirejanje dogodkov, kjer podjetja s kratkimi predstavitvami poskušajo pritegniti vlagatelje. Sami smo se imeli možnost udeležiti predavanja Nathana Golda, ki je demonstriral, kako naj bi izgledala uspešna deset minutna predstavitev. Predavanje nas je navdušilo, saj smo v kratkem času absorbirali mnogo koristnih napotkov.

Po kosilu v centru Palo Alta smo se odpeljali proti Union City-ju, kjer ima sedež podjetje Glacier Bay Technology. Ustavljeno je bilo leta 1990, njihova paleta izdelkov pa vsebuje hladilne sisteme za tovornjake, generatorje za proizvodnjo električne energije ter izolacijske materiale.

Izolacija vsebuje pet plasti, med katerimi sta najpomembnejši dve plasti, ki sta narejeni iz recikliranih pnevmatik. Zanimivo je predvsem to, da so dobre izolacijske sposobnosti pnevmatik odkrili s poskušanjem. Z debelino izolacijske pene uravnavamo, katere frekvence bo izolacija najbolj zadušila.

Klimatske naprave za tovornjake izdelujejo predvsem za ameriški trg, načrtujejo pa tudi prodor na evropski trg. Klima spada med tako imenovane energijsko učinkovite naprave. Sestavljena je iz štirih baterij, ki se polnijo med vožnjo. Njihova glavna prednost je majhna poraba energije, saj lahko zdržijo do štirinajst ur kljub ugasnjenemu motorju. Ogledali smo si tudi proizvodnjo omenjenih produktov, bližje pa smo si ogledali tudi prostore inženirjev. Zdelo se nam je zelo zanimivo, da za simulacije uporabljajo programsko orodje Matlab, katerega smo tudi sami spoznali tekom študija.

Ni komentarjev:

Objavite komentar